Ofte stilte spørsmål
Velkommen til vår FAQ (Ofte stilte spørsmål) Under kan du lese de vanligste spørsmålene vi får, og svar på dette. Er det fortsatt noe du lurer på, så ta kontakt med oss.
Frakt og levering
Under er de vanligste spørsmålene om frakt og levering
Hva koster frakten?
Vi har fri frakt på alle bestillinger over 1000,-
For under 1000,- så har vi følgende priser:
- Posten - Brevpost uten sporing 39,- (Vises kun for små bestillinger i kassen)
- Posten - Pakke i postkasse med sporing 75,-
- Posten - Pakke til hentested 145,-
- Postnord - Pakkeautomat 79,-
- Postnord - Pakke til butikk 99,-
Alle priser er inkl mva
Det er også mulig å hente varene hos oss for 0,- Hent på lager kommer opp som et eget fraktalternativ i kassen.
Hva er leveringstiden?
Leveringstid er normalt 2-5 dager. Bestillinger sendes ut innen 24 timer.
For spesialtilpasset produkt, som våre termokopper med lasergravering med ønsket tekst, så er leveringstiden normalt 1-2 uker
Bestilling
Vanlige spørsmål om din bestilling
Jeg finner ikke min ordrebekreftelse
Ordrebekreftelse blir automatisk sendt ut til e-posten du har oppgitt i din bestilling. Noen ganger kan de havne i søppelpost, så hvis du ikke finner den i din innboks, så ligger den der.
En annen ting kan være at du har oppgitt feil e-post i bestilling. I så fall så kan vi enkelt endre e-post og sende ut ordrebekreftelse på nytt til deg.
Hvor er bestillingen min?
Så fort din bestilling er pakket og sendt fra oss, så vil du motta en e-post med sporing på din forsendelse. Har du mistet denne e-posten, eller klart å slette den, så er det bare å ta kontakt med oss, så skal vi få sendt deg sporingsinfo på nytt.
Hvordan kan jeg endre leveringsadresse?
Har du lagt inn feil leveringsadresse, så er det viktig at du tar kontakt så raskt som mulig, slik at vi kan endre til ønsket adresse. Vi har ikke mulighet til å endre en adresse etter at bestillingen er sendt ut.